Međunarodni sajam poduzetništva i obrta Gračanica.
Međunarodni sajam poduzetništva i obrta GRAPOS-EXPO Gračanica profilirao se kao sajam dostignuća proizvodnog i uslužnog poduzetništva i obrtništva, starih i umjetničkih zanata, te kvalitetnih uvjeta iz okruženja koji doprinose razvoju poduzetništva i obrtništva.Stoga su glavnu strukturu sajamske manifestacije činili sledeći sadržaji:-Izložba proizvoda i usluga poduzetnika i obrtnika, prvenstveno sektora nosioca privrednog razvoja općine Gračanica i Tuzlanskog kantona, a to su sektor metala, sektor drvoprerade, sektor gume i plastike, te sektor građevinarstva, sa ciljem prezentacije svojih dostignuća i poslovnih mogućnosti.-Izložba starih i umjetničkih zanata Bosne i Hercegovine. Kroz prezentaciju aktivnog izvođenja i živog rada predstavili su se stari i umjetnički zanati sa ciljem očuvanja kulturnog nasleđa i rehabilitacije (očuvanje i proširenje kruga svojih korisnika) starih i umjetničkih zanata.-Izložba proizvoda za supstituciju uvoza.Velika poduzeća su prezentirali proizvode koje uvoze i koji se ne prizvode u domaćoj privredi, a mogu biti predmet usvajanja i razvoja od strane domaćih poduzetnika i obrtnika, sve sa ciljem supstitucije uvoza i povećanja izvozne konkurentnosti domaćih proizvođača.-Prezentacija poslovnih zona. Poslovne zone iz okruženja općine Gračanica prezentirale su svoje kapacitete i uvjete koje pružaju poduzetnicima u razvoju (investitorima) za ulazak u prostore poslovnih zona.-Prezentacija integrativne medicine i Kongres integrativne medicine sa međunarodnim učešćem.-Izložba organske i poljoprivredne proizvodnje i etno narodnog stvaralaštva.-Sudjelovanje partnerskih komorskih institucija sa prezentacijom svojih programskih aktivnosti i uvjeta u doprinosu i potpori razvoju privrednih aktivnosti.-Prezentacija Klastera plastičara i alatničara BiH, njegovih članica, njihovih kapaciteta i poslovnih mogućnosti, te promocije kvalitetnog poslovnog povezivanja poduzetnika organiziranjem klastera.-Prezentacija bratimljenih gradova i općina sa ciljem podizanja kvalitetne poduzetničke klime i iniciranja povezivanja poduzetnika i obrtnika na širim prostorima i unutar sredina koje stvaraju dobre preduvjete za povezivanje poduzetnika i obrtnika.Za vrijeme održavanja sajamske manifestacije organizirani su stručni skupovi i susreti na temu aktuelnih privrednih zbivanja i uvjeta koji su na raspolaganju poduzetnicima i obrtnicima u podršci njihovog razvoja.Planirani profil i djelatnosti sajma dali su poslovni pečat sajmu i učinili ga atraktivnim centrom za promociju i komunikaciju privrednika općine Gračanica, Tuzlanskog kantona, Federacije BiH i same BiH.Vizija projekta GRAPOS-EXPO Međunarodni centar promocije poduzetništva, lider u kvalitetu organizacije sajmova.Misija projekta GRAPOS-EXPOKroz ulaganje u razvoj sajma postepeno postići- privlačnost za izlagače i posjetitelje.- ekonomsku i financijsku samoodrživost projekta.- svojim djelovanjem utjecati na povećanje konkurentnosti poduzetništva i očuvanje tradicijskih zanata i privrednih vrijednosti u BiH